bestemming onbekend... - Reisverslagen van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu bestemming onbekend... - Reisverslagen van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu

bestemming onbekend...

De wereldreis zal 21 augustus beginnen! Inmiddels ben ik veilig aangekomen in Hanoi. We zullen van het noorden naar het zuiden reizen. Vervolgens Borneo bezoeken en dan door naar Maleisië! 5 oktober vlieg ik naar Bali, waar ik samen met Marjet tijd zal doorbrengen! En daarna ja..... Bestemming onbekend!!!
Wel weet ik dat ik heel graag door zuid-oost Azië verder wil reizen en Australië en new-zealand wil bezoeken!!! Niet alleen de bestemming is onbekend, ook is de terugkeer datum naar Nederland onbekend! We houden het dus spannend!
Ik hou jullie op de hoogte!
Veel leesplezier en vooral niet te jaloers worden

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

sydney, melbourne, adelaide and back to melbourne

18 Februari 2015

Down under

18 Februari 2015

Down under

23 December 2014

Sri Lanka met Matthijs

30 November 2014

Sulawesi (nee dat kan je niet eten...)
marije

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5781

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 30 November -0001

bestemming onbekend...

Landen bezocht: