Bali! - Reisverslag uit Indoaping, Indonesië van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu Bali! - Reisverslag uit Indoaping, Indonesië van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu

Bali!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

27 Oktober 2014 | Indonesië, Indoaping

Lieve iedereen!

3 weken geleden op Bali aangekomen! Het voelde als een soort thuis komen! eerste dagen, zon, zee en strand! Heerlijk gechilled en vooral niet gedaan... word oud, dus beetje rust hoort daarbij ;)
Maar gelukkig heeft Marjet dat verandering in gebracht :)
Marjet kwam 11 oktober naar Bali. Ik haar opwachten.... elkaar toch gemist, dus was ze al in het hotel aangekomen.... woeps...

Nou gelijk maar de hort op en naar skygarden gegaan. Hele grote discotheek en super leuke muziek! Gelijk met de voetjes van de vloer!
Dag daarna lekker in Kuta gebleven, op het strand gelegen en 's avonds zouden we het rustig aan doen, helaas.... ik zou marjet nog even de Bounty's laten zien (ook een discotheek in de vorm van een schip, gelukkig kon deze niet zinken)
kwamen we daar, kwam er direct een jongen na ons toe die vroeg of we met hem en zijn vriendengroep wat wilden drinken... na veel getwijfel toch maar gedaan en werd onze leukste avond in Kuta! Het was een rugbyteam uit Australie en hebben een fantastische avond gehad!
Nu moesten we toch echt even bijkomen... Wij met de scooter naar pedang Pedang en gelukkig hadden ze bij Bali Rocks hotel (hotel met het beste en het mooiste uitzicht op zee) een kamer voor ons vrij! Dus wij helemaal blij!daar lekker gechilled en vanuit daar naar Ubud gereden... ook erg leuk! lekker gewinkeld en super mooie spullen gekocht! Ook een heel mooi schilderij, maar die is helaas op mysterieuse wijze verdwenen :(
ook daar heerlijk met de scooter eropuit en mooie rijstvelden bekeken!
Na een aantal dagen in ubud zij we weer naar Kuta gereden en vanuit daar naar Gili islands gegaan! Maar natuurlijk wel weer even op stap in Kuta! veel te laat thuis en veel te vroeg er weer uit om naar de gili islands te gaan. Eerst hebben we Gili Air bezocht. Lekker rustig en super mooi plekje!!Na 2 dagen zijn we naar Gili Trawangan gegaan! ook weer prachtig! die avond weer een mooi feest gehad! Marjet ging de volgende dag duiken, vond ze doodeng, maar heeft het wel gedaan!! Ik met mensen uit het hostel gaan snorkelen! echt zoooo mooi!
Dag daarna weer terug naar Kuta. Nadat ik allemaal bedbucks beten had gehad en verging van de jeuk, besloten om naar een schoon hotel te gaan! Heerlijk!! precies wat we nodig hadden!!
Weer met de scooter naar Pedang Pedang gereden (laatste dag van Marjet) helaas was Bali Rocks vol dus naar hotel daarnaast gegaan! ook prima, maar lang zo mooi uitzicht niet... Savond naar een strand feest gegaan op Pedang Pedang beach! reggae bandje etc. Goeie laatste avond! helaas.... de dag was aangebroken dat Marjet terug moest naar het koude kikkerlandje :( echt super jammer! Zooooooooon leuke tijd met marjet gehad! dus erg verdrietig dat ze weer weg is :(
zondag was mijn laatste dag.... Vanuit Kuta weer met de scooter naar Pedang Pedang, snel klaar maken Single FIn waar elke zondag een feest wordt gegeven! Snel klaar gemaakt, helaas deden de lichten het niet, dus zag geen drol... gelukkig wel net op tijd een kikker gespot terwijl ik wilde gaan douchen! Dus held dat ik ben, snel naar een andere douche!
Ben naar de supermarkt gereden (het ontmoetingspunt voor reizigers) had daar met een meisje uit Nederland afgesproken! WIj naar Singel fin... Wat een fantastisch feest! Alleen maar mooie mannen! Wist niet waar ik kijken moest! haha
oftewel, een geweldige afsluiting van mijn Bali avontuur!
Vanavond (maandag 27 okt) vlieg ik naar Sulawesi! Daar ga ik mijn volgende avonturen beleleven! Ik heb er weer zin in!!

Om mijn reisverslag af te sluiten heb ik natuurlijk nog een aantal weetje datjes.....

Weet je dat...
Marjet en ik een perfecte combinatie zijn. We allebei van een feestje houden, maar wel daar van bij moeten komen.We de combinatie luieren en actief bezig zijn prima op elkaar kunnen afstemmen?

wist je dat...
Marjet de helft van haar ruimte in haar backpack voor mij af moest staan, omdat ik nieuwe zonnebrand nodig had, een nieuwe camera, e-reader, kleren etc....

Wist je dat..
Ik de hele dag kan slapen en dat Marjet dat helemaal niet erg vindt en lekker met me mee tukt?

Wist je dat...
Marjet net zoon grote dierenliefhebber is als ik? En zij daarom babygeckos van het balkon gooit?
Kakkerlakken vermoord met vuur en een deobus?
Apen water geeft, omdat we op de foto met elkaar wilden en vervolgens een aap met onze fles water ervandoor ging? De dop eraf draaide en de hele fles leeg dronk?
Ze grote spinnen in haar gezicht krijgt en vervolgens niet meer kan slapen?
Wij allebei heel hysterisch kunnen gillen als er kakkerlakken in een restaurant verschijnen? en daarom op tafels springen?

Wist je dat....
Bali reggae muziek niet te verstaan is? en een eigen draai geven aan de tekst? ooit gehoord van het nummer... Im an alien. im a little alien, im a Bali man in New York..?

Wist je dat...
Vervoersmiddelen en Marije niet zo goed samen gaat?
Boten die zinken... scooters die een lekke band krijgen en de volgende dag niet meer aan de praat krijg...
vliegtuigen die ik niet kan boeken via mijn creditcard...

Wist je dat....
Als een groep rugbyspelers het nummer ' Turn down for what' horen, ze allemaal op gaan staan en vervolgens allemaal boven op elkaar gaan springen zodat je alleen nog maar handen, benen en voeten kunt zien? en vervolgens onder de drank ziet, maar dit wel de beste filmpjes opleveren?

Wist je dat...
Bij de Single Fin party, alleen maar mooie mannen rondlopen waardoor je niet meer weet waar je naar moet kijken? En vervolgens zo kieskeurig mag zijn dat je de mooiste eruit pikt?

Wist je dat...
Ik de beste tijd van mijn leven heb, en 6 maanden reizen echt niet ga redden???

Nou bij deze zijn jullie weer op de hoogte!!!

Zal over een tijdje weer een nieuw verslag posten! Ohja foto's komen nog! Marjet heeft een nieuwe camera voor mij mee genomen, maar moet even op een goede coputer deze foto's up-loaden...

Heel veel liefs uit het zonnige Bali!!!

Dikke kus voor iedereen!

  • 27 Oktober 2014 - 07:03

    Glenna :

    Love. It!! Ik geniet met je mee :-D dikke kus <3

  • 27 Oktober 2014 - 07:45

    Froukje:

    Wat een prachtig verhaal!!! Ik geniet ook met je mee!!!
    Liefs van ons Froukje XX

  • 27 Oktober 2014 - 08:44

    Cyanda :

    Lieve lieve Marij!!! Wat een avonturen en belevenissen.
    Wauw, echt te gek om te lezen dat je zo aan het genieten bent.
    Haha die wistjedatjes zijn echt te leuk! Zie het helemaal voor me!
    Heeeeel veel plezier nog en hou ons op de hoogte! Dikke knuffel van mij

  • 27 Oktober 2014 - 10:19

    Margo:

    Hè Marije!
    Super leuk om je verhalen te lezen!
    Heel veel plezier nog! En blijf goed genieten! Xxxx

  • 27 Oktober 2014 - 11:15

    Steven:

    Ja precies Ja. De leukste tijd uit je hele leven! Nou je wordt vanaf nu niet meer gemist; )! X

  • 27 Oktober 2014 - 13:50

    Judith:

    Hihi mooie verhalen en handige weetjes :) geniet ervan!! <3

  • 27 Oktober 2014 - 14:30

    Marjet:

    Hard lachen bij de bagageband op Schiphol, dat moest ik toen ik dit las!!! Te geweldig leuke tijd lieverd! Baal er nu al weer van om thuis te zijn. Geniet van alles en iedereen. Tot in Australië?! Kus

  • 27 Oktober 2014 - 17:53

    Kim:

    Hahahaha jij en scooters! Fijn dat Bali weer zo heerlijk was, veel plezier nog schat! Kus

  • 27 Oktober 2014 - 18:57

    Janneke:

    Hai Marije,
    Wat ontzettend leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal beleeft. Het enthousiasme spat er van af. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Veel plezier maar weer!

  • 29 Oktober 2014 - 18:38

    Roelie:

    Hé marije wat een gewelgdige avonturen beleef je. En we wisten natuurlijk al dat je een feestbeest bent. Ik blijf je volgen...tút Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marije

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5790

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 30 November -0001

bestemming onbekend...

Landen bezocht: