Hanoi, vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu Hanoi, vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van marije kalsbeek - WaarBenJij.nu

Hanoi, vietnam

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

23 Augustus 2014 | Vietnam, Hanoi

Mijn wereldreis is inmiddels begonnen!!!! Donderdag 21 augustus was de grote dag.... Keurig netjes op tijd op Schiphol, geen files, geen tegenslagen, het leek allemaal voorspoedig te gaan..... Tot het inchecken.... Kleine tegenslag...... Aangezien we alleen een enkele reis Vietnam hadden geboekt, zijn ze in Vietnam bang dat je het land niet gaat verlaten.... Je hebt een bewijs nodig ( in vorm van een vliegticket) dat je van plan bent het land te verlaten..... Dus.... STRESSSSSSSS Wij als een malle op zoek naar een computer om een vlucht te boeken.... Gelukkig allemaal gelukt en mochten we door naar het vliegtuig. Na afscheid genomen te hebben (uiteraard met veel tranen) waren een stap verder naar onze wereldreis. Net op tijd het vliegtuig in!!! Maar we zaten!!!!
Na 12 uur vliegen kwamen we in Singapore aan (wat weeer bijzonder was, was namelijk inde veronderstelling dat we in Kuala Lumpur zouden landen, zegt weer wat over mijn voorbereidingen ;)) daar 9 uur wachten.... Gelukkig een snooz ruimte gevonden, dus toch een beetje geslapen, helaas niet meer Singapore in geweest... Vervolgens laatste vlucht naar Hanoi.... Ook weer overleefd!!!! Jeeeeeeeh
De warmte komt je weertegemoet , heeeeeerlijk!!!
Opgehaald door taxi van station. Heel fijn hotel! Gekozen voor een beetje luxe de eerste dagen, mag ook wel als je bedenkt dat we wel 8 euro pppn betalen ;) hehe
Op zoek gegaan naar een eettentje.... JUMJUMJUMJUMJUMJUM
niet verkeerd zeg maar....
Nu in hotel en verrder onze reis uit stippelen.... We houden jullie op de hoogte!!

Heel veel zoenen van hier)!!